Let op. Dit is geen leesboek!Let op. Dit is geen leesboek!

Dit boek is een inspiratiebron voor iedereen die gelooft dat bezoekers het succes van een website bepalen. Voor iedereen die zelf aan de slag wil met het ontwerpen van een goede website waar bezoekers blij van worden. Voor iedereen die gelooft in de kracht van design thinking. In 51 totaal uiteenlopende hoofdstukken geven we je handvatten in hoe je je deze werkwijze eigen kunt maken.

51 hoofdstukken, zo veel?

Het is echt niet allemaal tekst hoor, juist niet. Het boek bevat veel voorbeelden en concrete tips over hoe je zelf met de materie om kunt gaan. Daarnaast is het boek heel grafisch opgezet. Echt een boek om bij je te hebben en om af en toe eens een hoofdstuk uit te lezen.

Centraal door het boek lopen de vijf thema’s kijken, denken, doen, cases en inspiratie. Ieder hoofdstuk valt onder één van de thema’s. Heb je zin om geïnspireerd te worden? Dan lees je alleen die hoofdstukken. Wil je nu eindelijk zelf eens aan de slag? Dan lees je de ‘doen’ hoofdstukken. Voor iedereen wat wils. Als je tenminste in de kracht van je bezoekers gelooft!

Kan ik het al kopen?

Jazeker! Het boek is te bestellen via alle grote (online) boekenwinkels.

Twijfel je nog? Misschien halen we je zo over de streep:

Links in Zo Kan Het Ook?

In Zo Kan Het Ook staan diverse verwijzingen voor meer informatie en inspiratie. Een overzicht van de linkjes uit ons boek: